Monday, May 31, 2010

demam...:(

ermmmm..semalam n arini badan cam tak sedap...hidung asik sok sek...kepala berdengung2...lemah sangat badan nih...ni pun menaip dalam keadaan yg takk berapa best..tapi rindu sangat nak menaip..walau tau sapelah yg nak tgk blog saya nih kan..tapi takpela...saya nak update seme benda tapi susahlah tak de tenet dalam bilik....kalau nak online je kene kuar ..idea kurang sebab bising..ermm....dulu ada broadband tapi tak bayar huhuh sape suh...kan dah kene potong...ermmm nak sangat jumpe kawan2 lama hang out macam dulu2....manalah si amal ,nurul , hilma..n geng2 hahacrew...masing2 dah bz keje kot aku jek yg dok melanguk kat umah...nak starting dari mana ntah nak buat bisness nih aku no idea....kalaulah ada org yg guide aku step by step ho to earn money mesti aku excited sangat2....minat masak minat buat kuih tapi tak tau kat mana nak jual kat mana nak beli barang murah...seme jadi sangat leceh...kalau kat kl mesti seme ada..huhu tapi kehidupan kat situ sangat tensen i guess...
actually aku dapat utk jadi perantis under punb aritu tapi sebab ramai sangat melarang so aku lupekan jek apa yg aku cita2 kan dulu tu...mungkin juga ada baiknya..tapi ntahlah..aku cume nak dapatkan latihan praktikal jek supaya aku boleh bergerak sendiri....tapi takpela..if mereka juga mesti pkkan yg terbaik utk aku aku terima jek....
klah...badan tak sedap ar..tekak sakit.. hidung berair...aku nak sambung tdo maybe...2 hari sakit perap dalam bilik turun 2 kg...kalau sebulan aku sakit tak yag gi mana2 slimming centreda....huhuhu....klah bye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger