Wednesday, June 9, 2010

sangat lama...~~~

Lama bangat
Aduiii..sngat lama tak bukak blog nih utk menulis...nak upload gambo2 yg ada tapi belum berkesempatan...sunyi jek blog saya nih....macam cakap sorg2..ahaha tapi takpela...ada projek baik baru nak mula hope seme berjalan lancar....perancangan demi perancagan kene cepat nih takut tak sempat...hope nih permulaan yg bagus utk saya tahun nih.....:)

wedding biha
minggu lepas gi wedding biha...bersama hafsah n hazirah...thanks girls sebab sudi bersama saya gi majlis tu...ahahha taklah saya berkeeorangan...ermm to biha..congratulation..jauh rupanya jodoh kamu tu...ngan org pantai timur ye...papepun semoga berpanjangan hingga ke anak cucu...

wedding haizul
minggu ni plak ada satu lgi wedding tapi mcm tak dpt gi sebb ada hal n ada wedding len kat bp nih...to haizul selamat pengantin baru n semoga bahagia sampai anan cucu cicit n seterusnya....:)

p/s: k to all friends yg dah mulakan hidup baru semoga bahagia selalu..n saya pun mula mndapatkn hidup yg bahaggia macam kamu..harap hari2 slepas nih akan menjadi lebih bermakna buat saya....cume sedikit coretan utk tidak membuatkan blog nih nampak suram, n saya akan terus mengupdate blog dengan benda yg baru...:))))


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger