Sunday, June 20, 2010

HAPPY FATHER'S DAY...ABAH



20 JUNE 2010: HAPPY FATHER'S DAY to my ABAH...

Hari ini merupakan hari bapa kepada semua2 bapa2 di seluruh negara...bagi meraikan bapa yang telah banyak berjasa n memberikan kasih sayang kepada kita, seharusnya kita tau bagaimana nak menghargainya n meraikannya...pelbagai ilham telah di berikan kepada si anak bagi memberi kejutan atau hadiah kepada si bapa..n terpulang kepada kreativiti n kemampuan masing2 bagi menjadikan hari itu menjadi ingatan sepanjang masa...bagi aku seperti hari ibu yg lalu aku telah membuat sendiri kek hari ibu utk dinikmati bersama2 ahli keluarga..mungkin tidak seberapa dengan jasa yg telah mereka dicurahkan kepada kita tapi aku yakin n percaya kek merupakan hadiah n perkara yg wajib bagi setiap perayaan atau sambutan..jadi dia mempunyai keistimewaan nya sendiri bila sesuatu perkara itu kita lakukannya menggunakan hasil tangan kita sendiri..jadi sempena hari bapa ni aku telah melakukan perkara yang sama dengan membuat kek span coklat mint mengikut kreativiti aku sendiri..alhamdullillah hasilnya memuaskan...so let look the special cake for my lovely father...

SELAMAT HARI BAPA ABAH....SEMOGA PANJANG UMO N MURA
H REZEKI SLALU..I LUV U ALWAYS N THANKS FOR EVERYTHING....

"selain suke2 tempahan juga diambil kepada yang berminat boleh hubungi fiza -0197287080"...tempahan mestilah dibuat seminggu awal bagi memastikan kualiti kek tersebut..sekian~~


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger