Wednesday, June 2, 2010

mother's day


Hari Ibu...
date:9th may 2010


Ermm hari ibu...hari yg dulu aku buat tak kesah jek..ahahha yelah masa sekolah2 dulu bila hari ibu pun aku tak tau...yg aku tau hari guru jek sebab masa tu kat sekolah sibuklah buat event utk guru2 kan?hari bapa lagilah aku tak tau...tapi sejak du menjak menjadi dewasa ni barulah kita nak amik tau benda2 yg kita anggap remeh nih..tapi utk mak ayah kita benda2 nih lah yg buat dia rasa dihargai ..right...aku walaupun belum ada rezeki utk jadi ibu walhal isteri sekalipun tapi bila kat family aku ni dah ada dua ibu (my mum n my sister) barulah kita tau nak buat2 benda2 yg menghappykannya kan?


aku?nak bagi hadiah tu actually tak tau nak bagi apa...lagipun masih sengkek..tapi tak semstinya hadiah kan yg kita boleh bagi..cara aku..bangun awal pagi sikit..gi dapur2...godeh2...then siap !!! (see pic below...utk dua mak...for my mum n for maybe my future mum in law)




ermm..mmglah tak cantik cam kat kedai tu..sebab saya budak baru belajar..huhu tapi rasanya sama je cam kat kedai..ahahha need more practical to be perfect in decorating the cake...huhu...kene attend banyak kelaslah nampaknya...:)





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger