Tuesday, January 25, 2011

apa kata kamoo???

aduii...lama dah tak bukak..ha tadi sampai cuak sebab tiba2 tak boleh nak bukak blog nih...dah pk nak buat blog baru..ahahah padan muke..tula lama sangat tinggalkan dia kan dah majuk...
actually bukan sengaja tak nak bukak blog nih tapi alkisahnya saya terpaksa lah plak menjadi baby sitter(anak sedara saya yang chumel..daris)...mak ayah dia hantar balik kampung atas sebab2 tertentu jadi bila pagi jek akulah yang kene jaga dia..

ahahha mmg tak boleh nak buat apa2..kene peluk kena layan dia tgk youtube..huhuh...now nih ada masa aku layan zasss jap belog nih yang dah hampir berabookkk...fuh fuh.. kene buat club ke ea? ahahhaha



thanks lah kepada kengkawan yang melawat belog saya nih...
just review belog org2 pemes cam rina salleh, nadia bayu..owhhhh how i admire them..nak jadik cam mereka...tapi bagaimana?.. hahha.. to puan nadia bayu..kalau kamoo review belog saya nih jangan ketawa ye..mmg tak seberapa sebab saya nih buta it..hope sangat kalau kamoo dapat bagi pandangan yang bernas utk perbaiki belog saya nih...nak attract ramai org camne..ahahha
ada jugak layan2 belog yang len tapi tak dapat nak lama2 review...(belum ada anak dah kene jaga anak)..

huhu terpikir nak buat belog ttg diri tapi huhuu saya bukan nya ada banyak cerita pn nak diceritakan...bowrink life actually..ahahha so nak focus ttg jualan coklat n buat coklat nih...
so sape2 ada cadangan nak perbaiki blog nih boleh comment kat sini ye..thank u to all

-Nice girl become a greatest girl-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger