Tuesday, December 14, 2010

CHOCOLATE BOX - 12 CAVITY

assalamualaikum seme...
hi and selamat malam...
coklat ni saya buat utk akak saya bagi kepada kawannya aki yang melangsungkan perkahwinan di Kuantan Pahang.saya buat coklat nih beberapa jam sebelum saya bertolak ke klang..huhu...agak kabut tapi bolehlah disiapkan...

coklat box 12 cavity





terdapat 11 coklat praline dalamnya (sepatutnya 12) tapi sebab ada 2 biki coklat yang double heart so tak muat utk masuk 12..coklat praline tu di isi dengan mint filling...taste dia mmg best...actually nak buat ukir2 kat depan tu tapi mmg tak sempat..huhu sampai umah akak je dah penat so lupekan jeklah angan2 tu...so kata atas tu lah hasilnya coklat box 12 cavity yang harganya dalam 20 rgt...boleh di letakkan dalam box yang sangat exclusif n regenya dalam rm65...biasanya box nih dibuat sbg hantaran atau pun bagi kepada vip2 utk doorgift pada majlis perkahwinan..tapi boleh jugak dibuat cenderahati utk apa2 event pun...coklat nih kan fleksible sebb seme org pun suke makan (cume sorg jek kawan saya yang tak suke coklat) sebab fobia masa kecik..ahahha salah sendiri bukan salah coklat tu pun..eheh
so...sape2 yang teringin nakkan kelainan utk diberi kepda vip bolehlah buat tempahan kepada saya melalui email fiezadreams@gmail.com ataupun ctct jek terus 0197287080...
coklat box yang available skang nih - coklat heart 3 cavity + box = rm15-25 (bergantung box)
                                                         * tnpa box = rm 12
                                                   - coklat box rectangular + box +ribbon+ sticker= rm 40-68
                                                (bergantung pada box.)
                                                      * tnpa box =rm 25


-Nice girl become a greatest girl-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger